daaansa hela natten lång!

Så känns det när man har dans på skolan, för det mesta iallafall. Ibland går det snabbt, och ibland känns det som om det tar flera år innan vi slutar. Det var en sådan dag idag. Seg och slö. Nu är jag hungrig och längtar till mamma kommer hem och lagar mat :D haha, jag känner mig som en bortskämd snorunge när jag skriver detta, men mamma lagar så otroligt god mat så jag väntar tills hon kommer hem faktiskt :D <3

Lyssnade precis på Astrid ( min lillasyster ) och hon sjöng låten ur Titanic - den värsta låten ever. Eller den är inte dålig, eller alltså på ett sätt är den dryg, tråkigt och superdålig, men jag gillar dne inte för jag börjar alltid gråta och får massa flashbacks på sorliga stunder och THAT WE DONT LIKE! Så jag lyssnade på musik på datan istället och då vart hon arg :( Hur ska jag kunna få henne glad igen tro? Aja, hon blir nog happyface igen snart n_n

BTWBTWBTW!
BESÖK HENNES FIINFIINA BLOGG;
http://astriidjohnson.blogg.se/



Kommentarer
astriiiiiiiiiiid

astriiiiiiiiiid

vi testar igen xD



Men Titanic S-U-G-E-R :C

den är så... BORING .-.

btw, vart ja arg? XDDD fan va ful ja e xd




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: