hejåhå!

nu har jag skaffat en till blogg, stackars mig som inte kan hålla mig till bara en blogg, men jag gillade inte mitt bloggnamn på andra, var inte nöjd med min heater och design och jag var för lat för att fixa den så istället gjorde jag en ny, men det blir nog finemang eendå! :D

Idag när jag var på H&M då jag skulle gå förbi en hylla med några antiage-krämer ovanpå så råkade min väska snudda lite vid bordet så att två stycken sånadär krämer föll ner på golvet, men jag tyckte väl inte det var så märktvärdigt - ända tills jag insåg att alla faktiskt stirrade på mig, som om dom trodde att jag bara skulle fortsätta gå utan att plocka upp dom? Jag menar, varför bara gå förbi nått, riva ner, och sen fortsätta gå, vem gör så, liksom? Inte jag iaf, jag gick och plockade upp dom, men vart nog liite röd i ansiktet när jag gjorde det! wellwell, sånt är livet iguess n_n             
                                               
                                               SOVDAGS .. NU! :] sovgott alla :D <3


 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: