överkörd! ó_ò

Idag när jag skulle gå med Ica till mamma, så parkerade vi som vanligt, sen när vi skulle gå förbi själva utfarten så körde en bil precis, fast den stannade typ en halvmeter bort från oss, så jag trodde att den stannade för oss eftersom att vi ville gå förbi - men inte det. Precis när jag gick förbi bilen, alltså när jag var mitt på gatan gasade bilen och for rakt in i mig, mamma tjöt till och bilen stannade. Jag tog med båda händerna på huven och for halvägs upp på den, sen när den stannade gick jag och mamma bara snabbt iväg. Det var några unga idioter som körde bilen, jag minns bara att det var någon blond, han såg hemskt rädd ut när bilen for in i mig, men när han sedan såg att jag var oskadd verkade han han le lite, vilken TUFFING va! Han hade kört på en ung brud på ica! OOHH, COOLIINNNGG.

Hursomhelst mår både jag och mamma bra nu, fast visst kom de liiite som en chock ja... ó__ò

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: