skeppåhåj!

hej alla vänner och ovänner! :D
idag lämnade min kompis mig alldeles ensam på skolan, hon e sjuk, faktiskt. Så jag var väldigt ensam på skolan nu när jag inte pratar med min bästa vän längre då hon helt plötsligt slutade ringa en dag, så ja, helt ensam var jag. Men jag har fortfarande lite kraft kvar i själen, jag kämpar vidare! Men jag hoppas att ni förstår att ingen människa kan vara så stark att de kan komma över en bästavän, inte på flera år, så jag kommer nog vara lite bölig angående det.

Hursomhelst så ringde en väldigt speciellt preson nyss, han heter Lasse! När vi ändå pratar om min bästavän(?) och honom så kan jag säga att förra vintern var vi där och praoade, det var jätte awesum! n_n Men som sagt så pratar vi inte med varandra längre, men när vi var i uppsala tillsammans och praoade där - det var rena paradiset för mig, att bara umgås med min bästavän och kolla snygga killar, for sure! :D

Det ringde iallafall nyss, såhär var det ungefär;
Jag - Hallå?
Han - Hej.. Var det ni som hade beställt potatisar på blocket?
Jag tänker; Wtf? Vem fan beställer potatisar från blocket? o_o
Jag - Uh .. nej ..
Han - Så det var inte ni som beställde potatisar från blocket?
Jag - Nej, vi har inte beställt nått?
Han - Ola Bashnu*
Jag - ÄR DET DUUU!? :DDDDD

*Ola Bashnu är alltså ett ord vi tre använde när vi var där, jag, min bästavän och Lasse. Men jag tänker inte säga det är för att det är våran hemlighet - än så länge!


 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: