judendomelidom / R.I.P NITO <3

Egentligen borde inte jag sitta här och skriva just nu. I stället borde jag antingen plugga på so-brevet vi fick i går eller så borde jag ligga i mitt rum och gråta, men just nu känns detta bäst så .. bäst att jag fortsätter skriva bara!
Idag hade vi tema dag, det var helt OK. Eller nej. Det sög. Men det var bättre än alla andra vanliga onsdagar i alla fall, bortsett från att vi inte hade någon musik idag och såg världens sämsta film, men ändå. 

Min hamster somnade in idag, världens vackraste kille ju <3 
Jag kommer sakna hur han sov bakom min rygg när jag satt och såg på tv, och hur han sprang i hjulet fel väg, och hans eviga grymtande på kvällarna. JAG SAKNAR DIG NITO, OKEJ!?!?!? ÄLSKAR DIG, MER ÄN MYCKET! <3 

Aja, nu ska jag lyssna på Muse och sen ska jag rolla lite, yippie! Det får mig alltid på så bra humör, på något "konstigt" vis. Hih.

ching!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: