först kom ingenting, sen kom ingenting.

PDOL är över. Detta betyder även att Piteå kommer bli dystert, grått och tråkigt igen. Mycket riktigt, så kommer vi snart täckas av mörka, nästan svarta, nätter och en ilande kyla. Snart omfamnar frost alla grässtrån och bladen kommer falla från trädens stora, ack så vackra, kronor. Sedan kommer snön. Plötsligt sitter man fast inomhus och fryser, kan inte göra någonting alls. Bortsett från om man vill gå ut och skotta snö, eller bara gå på en lång, tyst promenad tills näsan spricker av kyla. Fan. Jag vill inte att vintern ska komma. Jag vill ha sommar. Inte bara på grund utav att man kan sola och bli snygg, utan mer bara för mentala skäl. Jag mår bra av sommaren. Jag mår bra av att bländas av den varma solen, känna lukten av blommorna och höra fågelkvitter och syrsornas samspel med naturen. JAG VILL HA DET SÅ - FÖRALLTID. När jag blir äldre ska jag flytta från sverige så snabbt jag kan, bara på grund av vintern. Till något bra, varmt ställe där man pratar engelska. Men inte till något superhett ställe där man går omkring i bikini. Nej, London. London vore perfekt. 

Kommentarer
HAHAH älska rubriken! :D<333

HAHAH, fan va bäst du e !<3

LONDON - sen LONDON igen :D bästa staden !<33

jfksljdl

Man vill visst gå runt i bikini :_ <3 haha, men london - det är perfektoo (Y

pite suger

asså, alla som bor i pite säger att piteå äger, bara för att dom bor där. Och de e låååååågt, man ska säga..



PITE SUGER LONDN DUGER FETT MKE!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: