fundersam

JAG NU ÄR DET JU SÅ ATT JAG ÄR LITE SMÅTT FUNDERSAM ÖVER "EMOTIONSKORT".


Det finns ju så många vinklar, så många ansiktsuttryck samt kroppsuttryck man kan visa och ändå finns det folk som endast tar på vissa delar av sig själv och inte redigerar så bra. Jag vet att ni kämpar hårt för att få er själva att lika dessa modeller och ta typiska emotionsbilder men det ger verkligen inte så bra intryck när man ser halva sitt öra och lite hår samt ditt stökiga rum i bakgrunden. I DON'T LIKE IT.

Och ska ni göra sånadär typiska emotionsbilder måste man verkligen kunna redigera duuuhhhhhhhhhh. Finns ju överallt på youtube. Nu klagade jag här litegrann och jag är ledsen om ni tog illa upp men jag är lite smått fundersam över hur detta kommer sluta ♥

Klaga, håll med eller håll käft :))))))))))))))

LOVE ♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: