Regn är mysigt och skor är kul

Jag har hört att rätt många klagar på vädret. Liksom; Varför måste det regna hela tiden? Själv tycker jag då att regn är sjukt mysigt, det skulle inte skada om det var lite varmare i luften och sedan har ni ett drömväder. Solen får ju gärna stråla lite också om den känner för det. Tänkte liksom bara göra det klart för alla som läser, JAG TYCKER ATT REGN ÄR MYSIGT.

Sedan har jag upptäckt att min låtsasmamma har jättefina skor. Gamla Dr. martens, jag trodde jag skulle dö då jag såg dom. Men självklart måste dom vara alldeles för små. Sjutton också! Sen var jag ju tvungen att leta lite skor på ebay bara för att lugna ner mig lite, och självklart så hittar jag dom fräckaste skorna ever. Åh, så typiskt mig!
någon som vill köpa åt mig? :))))

Kommentarer
astriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidddddddddddd

åh, riktigt HOT PINK så damn coolt ! :D

Hoppas du får dom! :o




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: