du gör mig :D du gör mig :(

Rubriken säger allt. Jag förstår inte hur en del människor lyckas göra mig så glad vissa dagar och såra mig så enormt andra dagar. Jag tycker så mycket om en del människor att det gör ont att tänka på HUR mycket jag egentligen älskar dom. Jag utsätter mig själv för stor risk genom att älska så mycket som jag gör, ändå vet jag att jag är kapabel till mer, jag bara sätter mitt hjärta först och är lite självisk. Jag vill inte att det ska gå sönder igen. Hjärtan är faktiskt väldigt sårbara och har inte sådär jättesnabb läketid som man önskar.

Och med det säger jag godnatt! 

Kommentarer
Marita:))

Har det hänt nå gumman? :c finns om du vill snacka<3

       http://asweetdiary.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: