Förvirrad och vilse

Jag känner mig lite förvirrad och vilse, fast på ett underligt sätt. Inte på det där sättet som om man går vilse någonstans i skogen där man aldrig varit och man blir förvirrad, utan mer på det sättet att man vet precis vart allting är man man vet inte riktigt vars man ska ta vägen. Vet inte om man ska vara glad, vara ledsen, vara sur, vara lycklig, vara ensam eller vara social.

Som om alla känslor bara försvunnit för min kropp tillfälligt. Känner mig helt knäpp, så djupt vilsen och förvirrad valde jag att rita en bild som liksom står för vad jag känner just nu. Japp. Det kändes bra. Fast nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog att sätta mig framför tv;en och låta mina fantasier dö ut och istället låta något roande program underhålla mitt huvud för ett tag. Med oboy och .. macka .. eller nått :3



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: