packat och klart!

blixten var lite ljus XD men w/e!!


JA så snart är det julafton, hrmhrm. Då får man öppna julklappar, fast det är nog liiitelite roligare att ge bort tycker jag. Att få se alla glada ansikten på folk makes my day! Skulle jag välja mellan att ge eller få skulle det nog bli att ge. Åh det blir liksom en skkön känsla i magen när man ser hur det sprakar av lycka och välmående i andras ögon. Feels nice! 

Hur som helst så har jag packat nu, imorgon bär det av till mormor (tidigt .. ._.) och sedan ska vi väl till far och fira jul där! Det blir nog en jättebra dag, men den skulle kunna bli BÄTTRE. Om Anton var med. Åh, jag saknar dig älski ♥ :( Och jag har inga gratissms heller så jag kan inte smsa honom ens OH MY GOD vad vill gud mig egentligen? </3 fast jag överlever nog en dag, och på något sätt kanske jag kan lyckas våldgästa honom om jag har tur mwaha 8D Eller så lyckas jag väl tanka mobilen med .. någons pengar .. Eheh >:'D

HEJDÅ OCH GOD JUL :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: