Facebook fyller inte alla hörn

Här sitter jag. Igen, framför datorn. Jag sitter här så ofta att .. jag vet inte riktigt. Jag borde egentligen döpa den till något så ofta som jag sitter här, och liksom dejta den, istället för min pojkvän. Jag spenderar ju konstigtvis mer tid framför datorn än hos honom. Hm. Det lät underligt det där. Fast jag pratar ju med honom när jag sitter på datorn, fast det borde ju inte räknas. 

Hur som helst så ska jag nog hålla mig till vad rubriken säger istället för att babbla bort mig själv här, hehe. Ja, här sitter då jag. Ensam och uttråkad. FACEBOOK HÅLLER INTE MÅTTET. Antingen det eller så har jag för tråkiga vänner. Ja, antingen eller, som vanligt. Jag sitter och lyssnar på musik medan jag känner mig en aning yr och en aning trött. Haaaaaaaah.

Sen vill jag till mamma imorgon och vara där en vecka till, istället för att vara hos pappa & våran låtsasmamma. Det är roligare hos mamma, närmare till kompisar, närmare till stan. Närmare till allt roligt - det vill säga. Här hos pappa sitter man bara framför datorn tills man går och lägger sig, liksom, sommarlovet försvinner så snabbt då. Inte alls så speciellt roligt. Nej, nu får jag ta och sluta skriva, det börjar bli mycket text nu för tiden. Kanske lite för mycket, till och med.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: