jag hatar att blogga, och att läsa bloggar.

Okej, nej, nu får ni inte misstolka fel. Men helt ärligt hatar jag att alla har blogg nu och att alla vill bli så stooora och kända. Nej, inget fel med det egentligen, bara det att det börjar gå mig på nerverna när alla skriver "besök mig. besök hon, besök han" och sånt bullshit. Och jag är inte ute efter kommenterare eller besökare. Jag skriver av mig, lägger upp bilder då och då, och försöker ligga så lågt som möjligt. Modesaker och sådana bloggar kan dra åt HELVETE ursäkta mig men jag är så oerthört less. Vi blir ju bländade av alla dessa modekläder och modesaker. I don't give shit. Dessutom är det fult när man går på stan och alla ser likadant ut. Förlåt men så ser jag det. Acceptera det eller dra åt pipsvängen. Tack för mig!

Kommentarer
astrid

BRA SAGT SYRRAN! 8D

men då gillar du ju inte mig, :c på hur jag bloggar ..? :c

Anders

Jag håller med. Ingen tvingar besökarna att komma till bloggen och ingen kan tvinga bloggaren att göra något bloggaren inte vill. Jag bloggar också för att skriva av mig och kanske dela något roligt.

Snygga bilder, du gillar visst också macro. Nästa sommar kan vi tävla i antalet fotade insekter hihihihi.

       http://operationsbloggen.blogspot.com/
marre

Bra deni!!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: