Kvällsblogga

Jaha, nu sitter jag här igen. Och skriver. Riktigt vad jag ska skriva denna kväll har jag ingen aning om. De senaste timmarna har jag suttit och avatariserat mig själv med hjälp av olika webbsidor. Just nu? Hm. Nu sitter jag mest här med lite ryggvärk och har tråkigt. Jag vill så gärna göra något, men jag vet inte vad. Jag vill till stan med min syrra och tjoa, men det får vi inte. För att det är lördagkväll. Grr.

Tälta då? Hm, nej. För kallt. Alldeles för kallt. Jag vill spela oblivion, men jag har spelat det SÅ mycket nu att jag får ont i huvudet bara genom att tänka på det. Huhu. Äsch, jag får rycka upp mig - eller gå och sova. Jo, det ska jag nog göra. Fast ändå inte, jag vill GÖRA något. Gå/cykla/springa bara .. göra något! ÅH vad livet är bra jobbigt ibland.

Kommentarer
Anders

Du får väl börja spela DDO. Det gör jag. Gratis och kul. Är oblivion kul?

       http://operationsbloggen.blogspot.com/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: