Music is my drug / drug is my music (?)

Sitter och lyssnar på infected mushroom - psycho. Varför? I dooo not know. Jag bara kände för att lyssna på den idag, och nu när jag sitter och lyssnar på den känns det som om jag liksom går in i en färgglad, hastig, snabb och stressande värld. Hm. Konstigt. Men det känns skönt på något sätt, det är något med låter som liksom för mig bakom ljuset. Tar mig till en annan plats, och det är skönt. Ibland är det skönt att komma bort från allt och alla..


& jävlar vad duktig jag är på att uppdatera! När var det senaste? Typ .. en vecka sen?! Herregud det känns längre. Känns som en månad sen. Konstigt. Jag tror att jag måste sluta lyssna på Mushroom kalaset där. Hehe.

Ikväll ska jag och systern tälta, det kommer nog bli roligt. Snart är det även PDOL, gud vad jag längtar! Men jag hatar att det bara är i tre ynka dar, och att det kostar 1000 kr. Men vad gör man? Det är det enda som händer i piteå så whatever!

Kommentarer
s-i-s-t-e-r <3

du å ditt proffisonella skrivandet xD <3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: