Psycho

Hej. Jag sitter och lyssnar på Psycho igen, har gjort det hela morgonen nu. Men den där världen som man omsveps av är så härlig. Eller häftig kanske passar bättre. Jo, häftig. Jag har inte sovit bra inatt, inte alls. Det är ju så sjukt varmt så det går inte att sova trots att fönstret står vidöppet. Och jag bor i piteå. Hur fan går det till egentligen!?

Hur som helst ska jag ta och börja städa nu, ta ut ur diskmaskinen och stoppa in där och sedan fara med trasan på några bord. Sedan blir det väl att äta frukost. Hm, äta frukost. Det var längesen jag gjorde det sist, annars dricker man sig mätt helt enkelt. Mindre fett och det går snabbare. Heeeeeeeehhhhhhhh........

Helt ärligt så vet jag inte vad jag ska skriva, jag bara kände för att låta fingrarna gliida över tangenbordet ett tag, och nu verkar dom ju ha gjort det. Ibland önskar jag att jag skrev lite långsammare, då skulle jag kunna sitta här och skriva i en halvtimme utan att inlägget skulle bli så speciellt långt meeen nu funkar det ju inte så, tyvärr. Men jag överlever, du överlever, ni överlever, vi överlever, alla överlever. Thanks god.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: