PAPPA PÅVÄG TILL USA - JAG HEMMA I SVERIGE?

Ja, min pappa är i London just nu och påväg till Kalifornien i USA, lite avundsjuk är man ju! Så lämnade han kvar mig i lilla kyliga och tråkiga piteå. Hrrm!

Hur som helst så är det ju såhär att jag ska få 500 kronor för varje VG jag få i slutbetyg, och jag kommer troligtvis att få 8 VG:en vilket betyder 4000 spänn. Yises. Men min mamma är ju inte rik, så det kommer jag förmodligen inte att få. Hur som helst så pratade jag med pappa idag, och sa att om inte pengarna blev av kunde jag ju alltid önska mig en systemkamera istället. OH MY GOD, YES PLEASE! <3

Äsch, men vi får se!

Funderar på göra om min design också. Den börjar bli så dryg och gå mig på nerverna .... Och på mina nerver vill man inte gå! ;)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: