skolmåndag

Så, nu vet jag hur det ligger till. Både måndag och tisdag är arbetsdagar - såklart. Det finns inte EN FULL VECKA man kan njuta av här i livet när det gället skolveckor, åh så oerhört typiskt!

Jag skriver inget långt inlägg, det orkar jag inte. Jag ska väl sätta mig och äta lite frukost förmodligen, thihi, och jag som aldrig brukar äta frukost annars. Äsch, en ny vecka för med sig nya vanor! Dessutom så hoppas jag verkligen att vi inte får någon sorts läxa idag tills imorgon, då blir jag förbannad. Och ni vill inte se Deni riktigt förbannad. Då blir det inte kul längre.

Åh, juste...
Jag fattar inte varför jag skriver här egentligen, fast .. det är ju rätt kul att bara sitta och skriva om ingenting 8>>

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: