Grattis Marita och Grattis Sabine!

Graaaaaaaaaaaattis i efterskott Marita(fyllde egentligen år i söndags), hoppas du fick en jättebra födelsedag och många fina presenter! Min present kommer du få .. inom sin tid .. XD


Och grattis Bine! Faktiskt ska jag bara spela lite gitarr och sen bär det av att fira lilla Sabine, men jag tänker inte skriva vad hon får, ifall hon under några omständigheter(även fast det måste vara VÄLDIGT underliga omständigheter) skulle på något sätt ta sig in på min blogg - och se vad hennes present är. Och det vill vi ju inte c:
hittade typ värsta hippieslipsen :DDDDDDDD

Kommentarer
Marita

hihihihihihihihihihi aaaaaw tack så mycket<3<3<3 :*

       http://asweetdiary.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: