boyfriendtime <3

Har precis sagt hejdå till min pojkvän. Han kom till mig igår kring tio, då satte vi oss och såg skräckfilm och mös med varandra. Han är så goooo, och jag tycker om honom sååååååååsåsåsåså mycket. Kring två gick vi och la oss och mös i sängen ett tag innan vi somnade. Jag vaknade först och kunde ligga och titta på min ögonsten medan han låg och sov och var sådär superduperltramega gullig som man bara kan vara! Sedan har vi bara latat oss, men han är så fin och jag saknar honom redan ♥

För övrigt ska jag och syster se på south park och äta godis. Kanske jag kan sluta tänka på att sakna min underbara pojkvän litegrann! Och jag vet att jag är tjatig om honom men han är så underjävlabar så jag kan inte låta bli :C haha, men jag ska skärpa mig! :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: