sjuk!

Hemma. Sitter och snyter mig varannan minut, har lock i öronen och halsinfluensa typ, jätte..kul... :( Men idag ska jag till björnen och dom ska undersöka saken, förhoppningsvis kommer jag få nå pencillin mot det hela. Nog för att jag hatar medicin med vad gör man!?

Nu ska jag masa mig upp ur sängen, slänga på mig nå kläder, göra mig själv varmt te och lite frukost framför tv;en. Sen blir det nog att hoppa i badkaret och fräscha upp mig lite. Herregud, det låter verkligen inte som om jag är sjuk, först ska jag slänga på mig massa kläder och sedan HOPPA in i badkaret, varför skrev jag så? Äh, ni fattar nog vad jag menade. Hoppas jag. 

Bara jag som tycker det är obehagligt med nässpray?

Kommentarer
ASTREfds

nej, det är du inte! D;

det är.. obehagligt




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: