Familjemiddag och myz!

Hoho. Jag är påväg till far och mor, myez. Vi ska äta middag tillsammans och ha en funfuntime, det blir nog roligt. Men samtidigt väldigt spännande. Jag ska nämligen avslöja att lilla jag har bestämt sig för att bo hos mamma under veckor och hos pappa&bine på helger. Så vi får se hur dom reagerar åt det.

Dock så får jag faktiskt bestämma vart jag ska bo, och det är mycket enklare att bo hos mamma när jag har skola och sådant! Mycket närmare Danne, och jag kan hänga med mina vänner efter skolan om jag vill samtidigt som jag hinner göra läxan när jag kommer hem. Jag kan stanna kvar på skolan om jag vill träna på gitarr tillexempel och så vidare .. Jag vet inte heller hur min kära syster astrid kommer att reagera, mycket spänning som väntar!



Jag bjuder på en till egobild bara för att säga att detta är min nya profilbild! Dururur ~


Kommentarer
sha ere kalle

BARA FÖR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA VACKER :(

       http://finalfrontier.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: