Glas vatten & sova - nu på en gång.

Ibland funderar man lite på varför man gör saker. Det gjorde jag alltid förr, inte lika ofta nu faktiskt. Nu gör jag det och sedan lyckas jag tränga ut det på något sätt. Det får mig att må bra, tror jag.

Jag såg mina förra inlägg, typ kortkorta inlägg, ett inlägg handlade bland annat om att jag hatar att blogga och läsa bloggar - YEAH - jag står fortfarande fast vid det men jag bloggar ändå, i brist på annat att göra.

Jag förstår om ni reagerar som; "MEN VAFAN BLOGGARU FÖR DÅ, KVINNA!?", "INGEN BRYR SIG ASFSGDFFASD" och "jaha". Tänkte bara skriva det, så att ni vet hur läget ligger till förstå ni. Jag har inte ändrat åsikt. Inte ännu! HIHI.

Nej men nu ska jag gå och sova, efter att jag druckit vatten. Vaaaaaaaaaatteeeeeennnn ~~

(Vi hoppar över Johnny Depp idag, orkar inte ladda upp någon bild på den snyggingen tyvärr. Haha. Natti.)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: