Lördag är en bra lördag

Hoho, här sitter jag och frossar i mig lite godis, det är gott. Jag har precis tagit på mig en kofta för att det blev kallt, KALLT, alltså det blev kallt. Förstår ni vad detta betyder? Höst, vinter, kyla. Inte okej. Inte enligt mig i alla fall. Under vintern kommer jag sitta instängd i rummet med 5 koftor på och läsa massa böcker. Mina fingrar kommer vara för kalla för att jag ska kunna spela gitarr och jag kommer vara snuvig dygnet runt. Kul? Nej. 

Hur som helst så är det ju bra att en del tycker om vintern.. Tror jag. Men jag hatar att jag fryser så lätt, jag vill ha värme annars mår inte lilla jag så bra!

Idag har vårat område (som jag bor på) 20 års jubileum! Så pappa kommer att spela medans folk kommer att äta god mat, skratta, dansa och ha en funfun time! Senare på kvällen så ska jag ta mig en cykeltur till min en av mina vänner och ha filmkväll, det lär bli .. spännande. Vi kommer bli ganska många människor och ja .. Jag och många människor är inte sådär .. Supervanligt. Jag är ju lite av en ensamvarg oftast. Men jag är på avvänjning så de tlöser sig nog!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: