Tell me i'm wrong

Här sitter jag hos min far och lyssnade på när hela min familj pratar politik. Tydligen ska min mamma bli politiker, spännande! Tacka Bine som övertygade henne, och till pappa som stöttar. Min syster sitter på far's bärbar dator, åh, vi är så äckligt sociala med familjen. Haha, det är väl familjen Johnson i ett nötskal skulle man kunna säga. Myez.

Jag sitter & lyssnar på Escobar, "tell me i'm wrong". Den är rätt fin faktiskt  Sen så tänker jag alldeles för mycket nu för tiden, jag gillar inte helger. Man har ingenting att göra och då börjar man tänka alldeles för mycket. Det är lättare att leva när man alltid har något att göra och slipper tänka faktiskt. True story. Ärligt. 

Hm, här ni låten iaf; 




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: