Kallt Och Varmt

Jag hade planerat dagen med att vara glad, men mina planer kraschade när jag märkte att det är omöjligt att få tårarna att sluta rinna. Sjukt irriterande! :D Alltså dom rullar ner som små kristaller på kinderna och gör röda brännmärken så det svider, bara rinner och rinner! 

Men vafan, jag ska försöka vara glad ändå. Jag är bra på det. Att le. :D

Dessutom sägs det ju att tårarna är ord som hjärtat inte kan uttrycka. & det är ju fint :D Men hallå? Då var det ju helvetes mycket som jag vill uttrycka idag då som mitt hjärta inte klarar av. 

MEN NU SKA JAG RYCKA UPP MIG SJÄLV FÖR FASIKEN, jag har varit med om värre.


Dessutom orkar jag inte bry mig. Det var fint. Nu är det slut. End of story - move on!!!111!

Tänk att jag måste skriva det på BLOGGEN i ett försök att övertala mig själv. Jag tror nästan det fungerar dock, tårarna rinner inte i lika hög hastighet, och kinderna bränner inte lika mycket heller :D Ser ut som fan gör jag då, men who gives the shit!? 8D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: