minut för minut

Jag har börjat känna en jättekonstig känsla typ. Alltså jag får liksom ont i magen av den, jätteskumt :c

Så just nu skulle jag bara vilja krypa ner i en liten varm, gosig håla och få tiden att stanna. Bara .. vara. Mh, det skulle vara mysigt, det skulle jag behöva. Lite tid till att reflektera över saker & ting.

Vem är jag? Vad behöver jag? Vad mår jag bra av och vad mår jag dåligt av? Vad behöver jag kunna för framtiden, vad vill jag kunna? Vem är du och vad fan gör jag på denna planet?


Bara allmänt, jag har en megastor knut i huvudet som bara får mig alldeles snurrig. Tiden går fort, för fort. För varje minut som går hoppar mitt hjärta ett extra slag. Jag hinner inte med, alldeles för stressigt. Usch :(

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: