Besviken

Idag känner jag mig så lurad och dum. Igen. Jag fattar inte varför folk håller på leka med ens hjärna, hjärta eller allmänna hälsa liksom, jag. fattar. inte. För av egen erfarenhet så vet jag ju att man inte mår bra av att göra andra ledsna. Och här står jag nu, i små bitar känns det som. Och jag som hade blivit SÅ hel, också låter jag mig luras iväg och går sönder i alla små bitar igen, hur fan tänker jag egentligen?

Hur som helst så ska jag nu försöka laga mig själv, och sen ska jag inte heller tro på allt folk säger, jag orkar bara inte nå mer. Orkar inte falla ihop igen, och orkar inte bygga upp mig. Åh, det är jobbigare än vad det låter, och tar ett bra tag faktiskt. Jävla helvetes skit..! XD Jag som trodde att bara pga olyckan KANSKE folk skulle undvika att såra mig, eller göra mig nedstämd. Men inte det. INTE det. 

Ska hålla mig nära dom jag litar på, och försöka undvika sånna som får mig att må dåligt. För det är verkligen det sista jag behöver just nu. 

Jajaja, behövde bara skriva av mig lite. Så nu är det gjort, hejdå <<:

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: