.

Don’t be a girl who needs a man, be a girl a man needs.

Kommentarer
s i m o n e

fin blogg C:

       http://whilethecitysleeps.blogg.se/
Petra

Hej!



Jag har en liten personlig fråga. Du behöver inte svara om du inte vill. Absolut inte, och jag kan förstå att det är jobbigt. Men jag är så fruktansvärt åkrädd när det gäller bilar och liknande, jag vet inte varför, men jag är rädd att jag ska se att någon tänker köra in i oss och liknande. Därför är jag rädd för att bli rädd. Och att det ska vara en sådan konstig känsla. Är egentligen inte rädd för att dö, men rädd för hur det skulle kännas efter en sådan olycka.



Jag vet ju om att du varit med i en olycka, och jag beklagar sorgen djupt<3



Men jag tänkte om du vill eller orkar, om du kan berätta för mig om du kommer ihåg olyckan såhär efteråt och om man drömmer när man är nedsövd, eller känner att någonting har hänt. Om man blir jättechockad liksom när man vaknar upp. Nu känner jag mig sjukt dum som frågar om det här och hoppas att du inte tar illa upp. Det är av rädsla som jag har, och av största respekt för dig. Om du berättar behöver du inte försköna någonting, var det jättehemskt och du kommer ihåg varenda detalj så berätta det, om det inte var hemsk så berätta det. Jag vill bara veta liksom...



Som sagt berätta bara om du vill, och förlåt om det skulle kännas stötande.



Du verkar vara väldigt stark!



kram på dig




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: