I Haz No Näsa



Ville egentligen till anton och se världens bästa film idag men det blev ju inte så! :( Istället sitter jag hemma & har typ supermegatråkigt, som ni ser på bilderna 8)) I haz no näsa på dom! Haha! 

Har i alla fall varit på gymmet idag och tränat, ska dit måndagar, onsdagar och fredagar för att få tillbaka lite muskler i mina ben. Det gick jättebra idag, fast ska ta med ombyte nästa gång, men jävla svettigt kan jag ju säga! Men det gick bra, gjorde lite ont men det var superskönt efteråt. Greeeeeejt! Kommer säkert ha massa träningsverk imorgon B--))))


Jag hoppas få fara till anton imorgon och se den där filmen som är så underbar <3 Håller tummar & tår för det! Imorgon ska jag nämligen till logopeden efter skolan och kolla upp min röst, ska få lite undervisning om hur man använder rösten faktiskt, blir spännande! SEN blir det nog anton och film! Först skola.... såklart.. Men går inte så länge på tisdagar, har ju sovmorgon också! SUPERB.


Nä, nu tror jag att jag ska gå och duscha & lyssna på lite fin musik yao B-))) Heidååååååååå! :D

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: