Idag

Idag känner jag mig lite besviken. Igen. Men samtidigt är jag rätt nöjd, har varit och firat en kompis med mamma, det var himla roligt. Världens godaste tårta fick jag smaka! :D 

Men jag är fortfarande besviken, känner inte att jag vill skriva varför, när eller hur, utan jag bara känner så helt enkelt. Det var liksom allt jag hade att skriva egentligen.


Ibland önskade jag lite att världen hade blivit lite förändrad medan jag låg nedsövd. Men världen har ju inte förändrats ett skit, och det blir jag väl mest besviken på. Människor vet inte vad dom ska prioritera eller när, hur eller var dom ska sätta gränser. Dom bara leker på, och blir sårade och glada, i intervaller. Det är inte värt det, jag ser ju hur folk blir ledsna, och det gör mig ledsen. Väldigt ledsen.

Resten är väl lite personligt kanske, så det ska jag inte skriva. Jajaja, ha en trevlig kväll n_n

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: