eko?

Här händer det ju inte mycket! Fast det händer väl inte så mycket i mitt liv heller. Jag mår bra, så att jag har inget deprimerande att skriva som tur är.

Fast däremot stör jag mig på att alla tror att pengar växer på träd och att alla vill att jag ska äta ute på stan med folk varje dag. JAG HAR INTE RÅD OKEJ? Dessutom är det mysigt att äta hemma och chilla med familjen också. Fast äta ute är ju trevligt det med. Men inte alltid liksom. Och sen blir en del sura/arga/besvikna på att jag inte kan och vill göra allting som andra andra vill men liksom i'm sorry, learn to live with it!


& GRATTIS FREDRIK som fyllde 18 år igår!









Förövrigt så längtar jag till imorgon (för då ska jag vara med Anton♥) och sen längtar jag till lördag också för att då ska jag dra iväg och se gratisbio!! var längesen man satt i någon biosalong sist ju c:



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: