FEEL SO GOOD, I FEEL SO FINE

Sov hos min ünderbara pojkvän idag. Det finns seriöst inget mysigare än att vakna med honom vid min sida, han är så go och jag älskar när han håller om mig för det får mig att känna mig speciell. Och jag älskar att hålla om honom för att han är alltid så varm och mysig och.. ja. Underbar helt enkelt ♥

Idag var vi på nolia från nio till tolv för att kolla grejs om man ska plugga vidare osvosvosv. Men jag gick väl mest och plockade godis, för godis är ju så smarrigt. Fiskade även åt mig max rabattkuponger och lite popcorn c: Men visst fick jag ju veta ett och annat av alla stånd som fanns där! Men ah, det var så trevlig så. Slippa engelskan och tyskan, nicenice! 

nomnom<3


nomnom(igen)<3




METALLICA - SABBRA CADABRA
Bara för att texten stämmer så bra in på vad jag känner atm, fast "he" ist för "she" då ♥



Imorgon .. händer nog ingenting som vanligt. Jag längtar så till sommaren! Finns så mycket man kan göra då. Gå ut, tillexempel. Går man ut nu fryser man fast bokstavligen. -30 är liksom inte okej tycker jag :( När mamma skulle kliva ut ur bilen frös hennes sko fast på marken, men med lite våld slet hon sig snabbt loss! Även Astrid fastnade igår,,, jävla kyla helvete >: Sen är det så tråkigt i förhållande också för det finns som sagt I N G E T att göra typ :c Tur att jag har en sån mysig pojkvän som står ut med alla tråkigheter ♥ Cred till oss för tusan!


jag idag! :

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: