hej alien

Åh, vi hade dans idag. Typ bugg. Wtfwtf me, bugg? Naaaaah. Men det var väl helt okej bortsett från att så fort man gav killarna någon form av komplimang så blev dom allt för generade för att någonsin prata med mig, typ. Killar är så knäppa ibland :3

& träffade min vän på bussen, vi har mycket att prata om märker jag, men hon försökte rabbla upp senaste nytt under en station, räckte väl inte riktigt men ett litet hum om hennes liv fick jag iaf!

Gjort tyska NP idag, både HÖR och LÄS. Hör var enklare än läs måste jag faktiskt säga. Var så trött så jag kunde knappt läsa sidorna under läsprovet, mina ögon bara dog och stängdes hela tiden :( Men jag tror nog det gick bättre än förväntat i alla fall... ! ... Hoppas jag.


PEACE! ♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: