sitter & äter banan


GODMORGON!
Det är viktigt att ni lyssnar på musiken för att få min äkta morgonkänsla! Japp, banana phone fast en uppspeedad version, svänger så fint och sånt så att den är ju utmärkt som morgonlåt enligt lilla mig.

Hur som helst så har jag sovmorgon till 11.45 idag. S K Ö N T !
Fast eftersom att jag måste ta med chokladbollar till skolan på muntliga svenskasaken så behövde jag stiga upp tidigare än tänkt och liksom baka dom där jäkla bollarna då. Så jag gjorde det och dom blev goda. Jag gjorde lite extra till mig själv men jag kan INTE rå för det, dom är ju så sjukt goda dom där chokladbollarna! :D


Annars har jag precis druckit upp mitt jordgubbste och precis käkat en banan. Mums i magen! Ska nog börja äta det till frukost mer ofta, känns bättre än oboy med ... goda mackor.. XD

Ahaha! Jaja, nu ska jag sitta och göra .. nånting .. tills klockan blir 11.10, för då ska jag gå ut till bussen, mjaa.... Fin morgon förresten! 1.8 C här. PLUS. Oh my freakin dear god!! Snart är det ju sommar kära vänner!! :D








PEACE FOLKS! 8D







Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: