Sitter och .. gör en sak.

HAHA alltså jag bara V E T att ni misstolkade rubriken. Hahahah, jävla pervos D: 

Anyway, sitter och gör en header åt hojna! Det .. går väl helt okej. Kunde väl blivit finare men alltså hon vill ha den klar nuuuuuuuuuuuuuuuuuu för .. Jag har varit lite seg ehehe c:


Sen fick jag ett jättefint sms idag. Av vem .. är anonymt. För jag får inte säga det, haha :33 Det var i alla fall rätt fint och gjorde mig glad ända in i själen! Tack! ♥








Förövrigt vad Anton sjuk idag och jag saknade honom. Skolan är inte lika rolig utan honom vaaaa, men istället hängde jag med Daniel idag och hade en kulkul dag! Men ja, KRYA PÅ DIG HUNNI

Kommentarer
Anonym ;)

:D <3

Anonym 2.

Du Får Skriva Upp Den På Din Blogg Om Du Vill :3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: