stan med marrelajnen!

Idag har jag varit på stan med denna snygging! Det var jätteroligt och jag har verkligen saknat att spendera lite tid med den bruden, vi har snackat jättemycket och jag fick en 100lapp av mor min så att jag kunde bjuda på fika cc:

Vi valde chokladtårta och kladdkaka och det var jättegott, samtidigt satt vi och skvallrade lite till varandra så att det vart mumsigare! >:D



Omnomnom ♥
Just nu sitter jag och lyssnar på lite smårolig musik sådär.

Celtique Irish Folk music
heter det tydligen. Hm. Whatever, jag blir lite småglad av den så jag är nöjd!




MEN som sagt, det var jättekul att vara med Marita idag, eftersom att det var typ 234234650 år sen vi var med varandra sist. Och jag längtar till sommarn då jag ska sova i din lägenhet oftaaaaaa också ska vi springa ut på kvällarna och busa, och sen ska vi in i din mysiga lägenhet och dricka pucko från shell och poppa popcorn. Nej alltså, du ska veta hur jävla mycket du betyder för mig marrelajnen! Jag är så glad som känner dig, tack för att du finns är allt jag kan säga. T A C K !

Snyggingmarre! :D <3

Kommentarer
Marita

AWWWW!!! JA fifaan vad gott det var med fikat å skvaller å'de!<3 Det måste vi göra om! Och jag längtar skit mycket till sommarn då vi ska vara med varandra OFTA!8D<3 ily<3 Det är jag som ska tacka dig för att jag har dig som vän<3

       http://asweetdiary.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: