14 kraftfulla steg till en bättre Deni!

JA. Nytt år betyder nya .. chanser .. eller nått! Så nu har jag 14 nyårslöften som jag ska HÅLLA. Jag ska bli en bättre människa har jag bestämt, så att både jag - och folk runt omkring mig - mår bra! :D

1. Sträcka på mig.
Är tydligen bättre för självförtroendet också ser det ju bättre ut också!

2. Kunskap ger bättre självförtroende.
Japp, jag ska väl bli pluggis antar jag! 

3. Sluta skjuta upp saker ”till senare”.
Känns WAY bättre när allt är gjort c:

4. Agera "Som-om"
Agera som om jag har det självförtroende jag vill ha. Kommer att bli en tuff en det här : ((

5. Stay fresh!!
Om jag känner mig fräsch varje dag så kommer jag att må bättre.

6. Ändra en liten ovana
Dricka vatten varje morgon hoho :3

7. Fokusera på lösningar
& inte på problem!

8. Döda mina negativa tankar
Jag måste lära mig att bli medveten om mitt prat med mig själv, alltså de tankar jag tänker om mig själv och om vad jag gör. JAG KAN OM JAG VILL!

9. Vara medveten om rädslan men gör det ändå!
För när man gjort något man är rädd för känner man sig så AWESOME efteråt.

10. Förbereda mig BRA för jobbiga uppgifter.
Med fokus på skolan.. <_<

11. Tala lååååångsamt.
Så att folk fattar vad jag säger & för att slippa stressa upp mig själv XD

12. Sätta upp ett litet mål och uppnå det.
Detta är den SVÅRASTE och denna kommer jag nog misslyckas lite(mycket) med skulle jag tro : ((

13. Bli en person som gör det jag säger att jag ska göra.
No lies here mister!!

14. Motionera.
YOU HEARD THE 14TH DOT: Fast ska börja med det till sommarn, orkar inte på vintern muhaha 8D




GOTT NYTT ÅR!(bättre sent än aldrig)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: