Andra skoldagen

gick helt okej! Det är rätt skönt att börja skolan ändå, känns heeeelt okej c: Fast idag på morgonen kände jag att jag hade lite ont i sidan av magen, typ precis ovanför höftbenet .. kanske? Hur som helst så gjorde det som bara ondare och ondare ju längre tiden gick och nu känns det lite varje gång jag går på vänster ben XD Det gör inte ont - men det känns! Det gör bara ont om man liksom trycker där :c

Och jag saknar anton, jag vill prata med honom men han svarar aldriiiiiggg. Han kanske sover? Eller äter? Eller spelar? :D Vem vet vad den lilla pojken har hittat på :3 Men jag saknar honom duh :c Jag borde ge honom typ som en lampa och sen när jag klickar på en viss knapp så börjar den lysa rött ò_ó hihi, så att han VET när jag saknar honom så att han kan svara på sms/msn/ecore/facebook whatever c:

Nu ska jag nog städa i rummet - sedan göra flingor och sätta mig framför tv;en tills jag ska sova! Japp, det låter bra, fast det vore ju bättre om den där lilla sötsaken Branton kunde bara skicka ett sms till mig. Då skulle jag sova gott. Mmh. Men, men .. Godnatt! ♥




coco pops crunchers är dom godaste flingorna. Dock måste man skynda sig
att äta upp dom innan mjölken gör så att dom mjuknar <:3


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: