Harry potter & fenixorden

Har precis sett Harry potter & Fenixorden. Den var bra, no lies here mister! Men det tycker jag ju bara för att jag är HP-nörd hihi c: Hur som helst är nog detta den sämsta av alla Harry Potter filmer tror jag nog, antingen beror det på att jag sett den alldeles för mycket, eller så beror det på den där jävla tanten som är så himla irriterande. Man blir bara frukstansvärt frustrerad när man ser den! Fast .. Den är ju inte dålig. Den är AWESOME, men den är lite mindre awesome än dom andra HPfilmerna :3

För övrigt tycker jag synd om pappa & astrid, jag har bara suttit vid datorn heeela dan. Kan man bli mer osocial än så? Nej .. Jag tror inte det. Äsch, jag får ta igen det någon annan dag! :DD


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: