jag SYNar dig



Haha lol nu var jag allt klyftig med min rubrik. Bara för att bilden är på mitt öga/syn. Haha. Lol D: Kvällshumor </3


Japp, tänkte bara säga att jag har ont i magen och att jag ska sova snart. Har precis sett solsidan och det är så SJUKT underhållande. Dock gillade jag nog startavsnittet mer än det som var ikväll ♥

Ska nog slänga i mig lite mat i magen, den är lite hungrig tror jag för den gör lite ont :c Fast det gör ont på ett konstigt sätt, hoho. Fast nu har jag klagat så mycket så nu ska jag sluta! Jag får helt enkelt bita ihop och äta mera frukter eller nått. Haha. Dessutom har vi fått en hund idag! Mamma överraskade oss med en dvärgpudel när vi kom hem. ÅH HON ÄR SÅ SÖT ♥



Vi kallar henne Bell/Tinkerbell. 5årig dvärgpudel c:

Kommentarer
Marita

Omg så jävla fin liten vovve! :3 jag dööör<3 måste få se henne någon gång!<3 awwwww

       http://asweetdiary.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: