Sommar snart?

JA nu är både julen och nyår förbi, och nu då? Nu är det bara att vänta på att snön ska smälta och att blommor och bär ska dyka upp - once again! :D


åka inlines
2011 sommaren hoppas jag ska bli bättre än 2010 sommaren, för den var inte så rolig :c Hur som helst så ska jag & syster ha massa roligt och åka inlines igen. Det är roligt. På dagen, i solen. Så man blir bruuuuuuuun och fiiiiin och sen får man ju en fin träning också om man har tur yiho! :3

Inlines: Guide för livrädda




stan/jordgubbar & godis
Sen kan man vara vaken hur länge man vill, och fara på stan seeena kvällar och springa runt och hoppa omkring. Det är roligt! När ingen kan höra eller se tjoho ^__^ Fast den enda nackdelen är väl att man har tillgång till mycket godis nu när man kan gå/åka inlines/cykla till godisställen hehe <: Men sånt bränner man väl bort förhoppningsvis!









Tälta & vara kär
Och sedan när det är sommar kan man ju TÄLTA TJOHOOOOOOOOOOOO. Everybody raise your hands and say YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ~ Ja, för att tälta är ju faktiskt det mysigare som finns myes! Det gjorde jag och astrid ofta, förra sommaren blev det inte så mycket sånt, men sommaren innan var det mycket ståhej med tält och sånt : DD & förhoppningsvis kommer jag nog vara överlyckligt kär denna sommar, om inget galet händer. Vilket jag hoppas att det inte gör - meeen man vet aldrig! Men det vore ju fint om jag fick spendera tid med min pojkvän under sommartid, bada och massa skojjigt ju! 8D ♥





VARA MED VÄNNER <3

JA. Denna sommaren kommer jag nog spendera tid med mycket vänner, faktiskt har jag nog aldrig haft så många vänner som jag har nu på L Ä N G E. Det är nästan så jag glömt bort hur man umgås med vänner, skrämmande. Hur som helst VET jag att jag ska umgås mycket med min underbara marrelajnen! det är ett viktigt måste ^__^


jag saknar dig! 




Kommentarer
Marita

OMG när jag läser det här blir man ju fan besviken att det är så länge kvar till sommaren!:O<3 OCH DÅ SKA VI VARA MKT MED VARANDRA! saknar dig med<3

       http://asweetdiary.blogg.se/
antonnNNNNNNnn<<333333333

MJOOO<333333333333 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: