te & rollspel!





Här sitter jag och dricker te. Den där vanliga smaken är godast, så det är den jag sitter och slurprar på. Jag snackar även med lite folk på msn och ser på när syster lockar håret. Det är gaaaaanska roande. Vi tänkte ju va lockiga tjejerna idag, haha!


Hur som helst så sitter jag och rollar på Numoori också. Det går lite segt eftersom att mina rollpartners är offline, huhu : ((( Så istället sitter jag och skriver olika rollinlägg som går att använda som startroll och lyssnar på min karaktärs självslåt som heter

The Sylvans Path av Celtic Metal;



& min vackra karaktär är en såkallad Vren. Utstött och ensam och otroligt religös. I love her 8) ♥
klicka för större bild c:





Kommentarer
Daniel!

Jag kan ju börja rollspela med dig :D XD

Anders

Vad är Numoori för något? Är det kul? Själv kör jag väl mest ddo. Börja spela det vi behöver mer folk i vår guild hihihihihi

       http://anfoto.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: