tiden stannade & jag sov

JAPP. Mina drömmar slog in inatt. Jag vaknade 6, prick 6 alltså, sen kom liksom den där ångesten när jag förstod att jag bara hade 1 timme kvar att ligga i sängen och sova. Men jag somnade om. När jag vaknade nästa gång kändes det som om jag sovit 3 timmar typ, och jag trodde jag hade försovit mig D': Men sen när jag tittade på klockan igen då var den bara kvar över 6 n__n!!! Så jag var typ redan pigg då : DD Så när alarmet ringde kl 7 var jag pigg som en lärka ^__^ 

TACK GUD/(ELLER VEM DET NU VAR) SOM STANNADE TIDEN I NÅGON TIMME, JAG BEHÖVDE DET VERKLIGEN

Men mår fortfarande sådär lite på tvären! Vill fara någonstans. Nu. Snart. Bara .... bort från piteå :c

bort, bort, bort.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: