tralala!!

Känner mig yr, och lite lagom tom sådär. Det känns lite som om.. liksom om jag skulle försvinna nu skulle ingen märka något, tiden skulle bara rinna förbi och jag skulle få slippa höra och känna jordens andetag och tickande sekunder. Ja, det skulle faktiskt vara rätt härligt att bara .. försvinna i några dagar. 

Faktiskt känns det verkligen som om jag måste bort från piteå snart. Jag längtar till jag blir lite äldre, då jag kan flytta och liksom bara börja om på nått. Bara .. lämna det som är tråkigt och börja om på nytt. I en ny stad. Nytt land kanske? 

Det skulle jag trivas bra med. Nya kontakter/vänner (även fast jag är så ÖVERLYCKLIG över dom jag har nu), skulle kunna arbeta med mig själv mera, och liksom komma ut. Testa mina oså svaga vingar och misslyckas lite, för att sedan lyckas nästa gång! Åh. Det vore så fritt och härligt. Att bara lämna allt bakom mig för att litet, litet tag och bara .. andas. Andas och NJUTA av det som finns att njutas av helt enkelt. 

mys det vore ♥

Kommentarer
anton

then meditate and hug trees again? c: <3

och vadå KANSKE nytt land XD, du och england? :*




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: