xbox 360!

Inatt har Anton sovit hos mig och det var så trevlig så. Han är så duktig på göra mig glad 8D Vi satt i mitt gamla rum och läste någon bok som hette typ "1001 roliga historier" och DOM VAR SÄMST. Typ .. en av dom "roliga historierna" var:
- Var är biffen?
- Bakom potatisen.


Eller något liknande. HAHA alltså det var inte ens lite kul </3 Anyhow, sedan gick vi in i stugan och såg film (nightmare on elmstreet & Johnny English). Det var mysigt, fast vi somnade i mitten av sista filmen, haha. Sedan vaknade vi och spelade lite xboxspel wiho : DD 

& nu ska jag snart hem till antingen anton eller mamma, i do not know yet! Till Anton tror jag det blir .. & Sen far jag till mor och sover där en natt, muhaha :33


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: