godmorgon!

Idag vaknade jag med ont i halseeennn. Fast jag är inte så jävla sjuk såattehh jag ska till käära skolan idag! Jag fick ett par tabletter av mamma som heter Esberitox c: Det är typ Naturläkemedel och är traditionellt använt för lindring av symptom vid förkylning.. :D dom kostar faktiskt 105 kr :c

Och nu bråkar mamma & astrid och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. <_< Hm D: Dom skriker till varandra som.. jättemycket :c & både gråter typ, och mamma slängde mitt fika som astrid bakade igår :( Åhhhh.. all denna ovänskap som finns i lägenheten nu </3


Hur som helst så ska jag göra te och plugga lite so innan jag ska fara .. c: Hahaha, lol svårt att göra glada smileys när mamma och astrid gråter och skriker till varandra i bakgrunden XD



Jordgubbste, onomnom<3

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: