4 PM In The Morning

Japp, klockan är snart fyra och här sitter jag. Morgonpigg och hela köret. Var uppe rätt länge igår med mamma och hennes kompisar, det var mysigt! Har funderat lite vad man borde göra med livet, händer ju typ ingenting. Har en kompis som är lite nere för att han aldrig umgås med någon, utan sitter vid datorn 24/4 bortsett från då det är skola dock. Men liksom, vad fan ska man göra? Man måste typ ha världens fantasi och sånt för att aldrig ha tråkigt, dessutom måste det ju vara fint väder ifall man ska kunna gå ut och hitta på något. För är det kallt och regnigt vill man ju inte vara ute liksom :c 





Såhär ser jag ut med min morgonfrilla när jag sitter och filosoferar. Men än så länge har jag inte tråkigt, ska till mamma och vårstäda typ hela jävla området vi bor på och sen imorgon ska vi till mormor och städa hela hennes stora gård också. .. Funfun.. !.. Nejmen, det känns ju alltid bra att hjälpa till liksom c:♥





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: