Godmorgon!

Har precis vaknat, varför vaknar jag nu ens? Vid .. åtta! Shit pommes, det var tidigt, och det är inte ens skola idag lol? Hur kommer det sig att när det är skoldag/vardag kan man sova till typ 12 på dagen, fast under helger kan man vaknade hur tidigt om helst? What's the dealio with that liksom? Fast det är väl å andra sidan bra, då hinner jag ju njuta av solen, fågelkvittret och dagen i allmänhet lite längre än vad jag egentligen hade hunnat om jag vaknade kring 12. Om ni nu hängde med, vill säga. 

Drömde bland annat att jag var på mårtens kalas, och att .. eller nej, såna ord kan jag inte yttra här, i bloggen, hela världen kan ju se vad jag drömt!! Inte för att hela världen läser min blogg men drömma går ju alltid :))))) .. Inte för att jag drömmer om att hela världen ska läsa min blogg .... Hur det där nu blev <_<



Hur som helst har jag väldigt fin morgonfrisyr, med fina skruvlockar längst ner på håret typ, hahaha, why, egentligen? Det var ju torrt när jag somnade. Knäppt. Hoppas vi som familj ska hitta på något skojjsigt idag, eller jo, juste, vi ska ju ha familjekväll! Bäst för mig att jag går och tvättar håret så jag slipper dessa skruvlockar snart då c:

HA EN VÄLDIGT BRA DAG GOTT FOLKS!



Kommentarer
Marita

Gud så underbart vacker människa du är!<3 dör

       http://asweetdiary.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: