trött

såhär efter olyckan känner jag mig verkligen helt slut efter bara en skoldag, ändå går vi bara till klockan .. 2, högst. Oftast slutar vi dock klockan 1, och jag vill egentligen bara lägga mig ner och sova då, efter skoldagarna alltså. Såhär trött blev jag inte förr faktiskt, det är en sak jag märkt efter olyckan. "Hjärntrötthet" som det heter tydligen c:

Fast jag ska ju inte klaga egentligen, jag överlevde ju! Men jag har tisdagar och torsdagar som mina "pluggdagar" och måndag och fredag har jag sjukgymnast resten sover jag typ, om jag kan eller får. Det passar mig utmärkt! Fast jag är inte sån där människa som klagar över allt och inget, så jag bara accepterar och anpassar mig helt enkelt :3

tack Anton för att du hjälper mig förstå och hjälper mig plugga, och tack för att du finns rent allmänt liksom. Du gör mig så glad och får livet att kännas liksom nödvändigt. Det vill jag tacka dig för, typ, jättejääättetack! c: 

tummen upp för dig! 

kraaaaaaaaam!! ~

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: